mY pRiends

Friday, June 11, 2010

wedding My uNcle Adha...(melaka)

Posted by mamavoke2016 at 6:40 PM


nie masa busu dah ku kahwin ...(bkn kwin lagi hak..)dlm family ni suma dah kahwin sowg jw yag belum kahwin...aku ingat yg paklang akan kahwin rupanya busu aku kahwin dulu.......tak sangka dulu aku bertepuk tampar ngan dia..skg tak leh aku dh kahwin dia pun dah....heheheh..mana tah dia jumpa isteri nya nie..erk..kat mana tah ...bb dia pendiam owg nyer,,...dulu masa kuar ngan aku n sowg lagi dia tak gatai sgt bb uncle aku sowg lagi gatai sikit...ehmmm dis jugk kahwin awl....k lah...lihat pic yg aku tangkap masa di kahwin......................

ni khemah nya.....ada 9 khemah ko


0 comments:

Post a Comment

 

mamavoke2011 Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez