mY pRiends

Friday, June 11, 2010

ADIK BERADIKKU........

Posted by mamavoke2016 at 7:15 PM

MY hAPPY fAMiLY........2010

HE my brother ..
mohd hazlami
baru habis belajar jurusan diploma...dkt psas dia baik da pemurah aku syang dia sgt2...dia lh yg menjaga adik2 bwh dia bb aku dah ada family...huhuhu hensem tak..ngah pam tayar kete kwn nya









nie..awek dia lah kot..aku pun tak tau..tapi ni lah pic yang aku tgk ada dlm pon dia...cun tak..lesung pipit mahal ni wey...........












yang belakng tu adik aku yag no..3 tu mat rempit kejap kejr tu jap kejer lain...susah nak ckp ngan dia nie..ketegak sikit owg pining ckp...................namnya
muhammad fariz...baru 18thun....













nie...adik pling bongsu...ee manja gila ngan mak aku...menyampah...kejr tak penah nak buat susah suma malas...
namanya nur fitri syaidatulnisa ....lahir time raya tu..bb tu nama fitri.........................

0 comments:

Post a Comment

 

mamavoke2011 Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez